مرکز خرید فروش و دانلود فایل مقاله ، ترجمه ، پروژه ، استخدامی

۸۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود ترجمه مقاله تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی

عنوان انگلیسی مقاله: Impact of Organizational Commitment and Organizational Citizenship Behavior on Turnover Intentions of Call Center Personnel in Pakistan
عنوان فارسی مقاله: تأثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی روی قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن در کشور پاکستان
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به بررسی تأثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی بر قصد جابجایی کارکنان پرسنل مرکز تلفن در پاکستان می پردازد. داده ها از 114 پاسخ دهنده برای اندازه گیری تاثیر دو عامل بر روی قصد جابجایی مورد استفاده قرار گرفت. همبستگی و رگرسیون برای تحلیل رابطه قصد جابجایی با تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاصل از مطالعه نشان داد که قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن در سازمانی بستگی دارد به تعهد سازمانی کارکنان داشته اما رفتار شهروندی بر قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن تاثیر قابل توجهی ندارد. نتایج در مورد فرهنگ های جمعی پاکستان و کاربردهای سیاسی برای مدیران، بحث می نماید.
مقدمه
حفظ و جذب کارکنان در مراکز تلفن، چالش بزرگی است. میانگین جابجایی ها به طور متوسط در هر سال بین 35 و 50 درصد است. هزینه های انسانی شامل استرس شغلی و فرسودگی شغلی از پرسنل مرکز تلفن به خوبی دلیل بر این ادعاست. 
جابجایی پرسنل مرکز تلفن هزینه عملیات کسب و کار را افزایش میدهد. یک سوم از پرسنل مراکز تلفن کمتر از یک سال سابقه کار دارند. اگر اختیارات بالا و نظارت پایین وجود داشته باشد نسبت جابجایی 9٪ است. درحالی که نتایج نظارت بالا با اختیارات کم به جابجایی 37 درصد منجر می شود. پرسنل مراکز تلفن اغلب کارکنان خط مقدمند که در تعامل با مشتریان هستند و همیشه توسط مدیریت تحت مراقبت و نظارت هستند.
بر اساس این مطالعه ما بر این موضوع متمرکز شده و تاثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی در قصد جابجایی پرسنل مراکز تلفن در پاکستان را تحلیل می نماییم.  هدف از این مطالعه ارائه دستورالعمل هایی برای متخصصان منابع انسانی برای کنترل و جابجایی کارکنان است. متخصصان منابع انسانی در مراکز تلفن، همواره در جستجوی راه های موثری می باشند که از طریق آن آنها بتوانند راه حل های انعطاف پذیری برای کنترل نسبت جابجایی نیروی کار ارائه دهند. همانطور که ما مشاهده می کنیم؛ مراکز تلفن در بازاریابی خدمات با هدف گرفتن سهم بازار بسیار زیاد تقویت می شوند. نمایندگی های مراکز تلفن در یک موقعیت خوب برای حفظ کسب و کار فعلی، ترویج کسب و کار جدید، و توسعه روابط مشتری برای آینده هستند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پروژه طراحی ربات

پروژه طراحی ربات

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی طراحی ربات با دو درجه آزادی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 60
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
امروزه انواع روبات هایی که در دنیا وجود دارند ما را در انجام بسیاری از فعالیت های صنعتی ، کشاورزی ، تجاری ، خانگی و ... سهل و آسان نموده اند. لذا آنچه که روز به روز در پیشرفت این حرفه یعنی طراحی و ساخت انواع روباتهای صنعتی ، مهم و حیاتی به نظر می آید طراحی و ساخت ابزارهایی است که بتواند خواسته های مورد نیاز بشریت را مرتفع سازد. بنابراین می بینیم که طراحی و ساخت این چنین روباتهایی چقدر برای بشر دارای اهمیت     می باشد .
لذا در این مجموعه ای که شما ملاحظه می فرمائید طراحی یک روبات با دو درجه آزادی در صفحه قائم در نظر گرفته شده است تا با طراحی این چنین روبات هایی بیشتر از قبل آشنا گردیم. روبات مذکوری که در این مجموعه در مورد طراحی آن بحث و گفتگو خواهد شد روباتی است که دارای دو بازو می باشد که برای به حرکت در آوردن از این بازوها نیاز به یک موتور  می باشد که می بایست برای کنترل حرکت بازوهای این روبات از یک کنترل کننده مناسب استفاده شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ترجمه مقاله تاثیر حسابداری روی آگاهی سرمایه گذاران و مدیریت درآمدها

ترجمه مقاله تاثیر حسابداری روی آگاهی سرمایه گذاران و مدیریت درآمدها

عنوان انگلیسی مقاله: Accounting Informs Investors and Earnings Management is Rif
عنوان فارسی مقاله: تاثیر حسابداری بر روی آگاهی سرمایه گذاران و مدیریت فراگیر درآمدها
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله مختصر، بر مبنای پیشنهادات ارائه شده در بحث میزگرد در زمینه " باورهای نادرست در حسابداری" در اجلاس انجمن حسابداری امریکا سال 2012 می باشد. این مقاله توجه زیادی را به تحقیقات قبلی در مورد نقش حسابداری در ارائه اطلاعات جدید برای سرمایه گذاران، و مدیریت درآمد ها به طور گسترده، دارد.
وظایف اعضای میزگرد تعیین شد که عبارتند از: 1) یک یا دو مورد از مهمترین باورهای نادرست در حسابداری را مطرح کنند؛ 2) نشان دهند که چه کسانی بر این باورها می باشند؛ 3) نشان دهند که چرا ما این باورها را نادرست تلقی می کنیم"؛ 4) توضیح دهند که باورهای درست چه می باشد؛ 5) توضیح دهند که چرا آن ها صحیح نمی باشند؛ 6) نشان دهند که چگونه فعالیت ها بعد از اینکه چنین باورهایی درست شدند، بهبود می یابند. ارزش آن ها هرچه که باشد، دیدگاه خود را در موارد اول، سوم و پنجم این فعالیت ها بیان می کنم. به دلیل دانش محدود، از موارد دیگر می گذرم.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

ترجمه مقاله تاثیر حسابداری روی آگاهی سرمایه گذاران و مدیریت درآمدها ,ترجمه مقاله تاثیر حسابداری روی آگاهی سرمایه گذاران و مدیریت درآمدها.رشته حسابداری 1 - فایل مارکت
پروژه بررسی خنک کن های گریت کولر کلینکر در صنعت سیمان

پروژه بررسی خنک کن های گریت کولر کلینکر در صنعت سیمان

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی خنک کن های گریت کولر کلینکر در صنعت سیمان
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 54
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
سیمان کالایی ارزان و سنگین  می باشد و مصرف آن وقتی  به صرفه است که محل  تولید ومصرف تا حد امکان به هم نزدیک باشد  در ابتدای ساخت تاسیسات راه آهن مقدار قابل  توجهی سیمان از خارج واردگردید ولی بعد از مدتی تصمیم گرفته شد  یک  کارخانه سیمان با توجه به تحقیقات و مطالعات اولیه زمین شناسی در هفت  کیلومتری جنوب  تهران درنزدیکی  کوه بی بی شهر بانو احداث گردد و در سالهای بعد با توجه به اینکه مردم از این محصو ل استقبال  می کردند کارخانه های با  ظرفیت چند برابر کارخانه اول که معادل  صد تن در  روز بود احداث گردید و هم اکنون  نیز در سال چندین کارخانه با ظرفیت های حدود چهار هزار تن در روز راه اندازی می شود .ساخت سیمان به چهار روش صورت می گیرد . که این روشها عبارتند از :
1- روش تر 
2 - روش نیمه تر 
3- روش نیمه خشک 
4- روش خشک 
سه روش اول بدلیل مصرف آب فراوان و مصرف انرژی و سوخت  زیاد و همچنین تولید گازهای گلخانه ای در کشورهای صنعتی کاملا منسوخ شده و در کشور ما به تدریج بر چیده می شود . در این روشها مواد خرد شده به همراه آب در آسیابها ساییده شده و مواد حاصل به صورت دوغاب یا خمیری شکل در روشهای نیمه خشک وارد کوره های دوار جهت پخت می شوند. به واسطه پخت مواد همراه آب نیاز میباشد که طول کوره ها بسیار بلند وسوخت مورد نیاز زیاد و حجم مواد ورودی کم باشد. این کوره ها با ظرفیت های از  100 تا 600  تن     می باشند که به عنوان مثال یک واحد  600 تنی کوره ای به طول 160  نیاز دارد در حالی که در سیستمهای نوین خشک جهت تولید  4000  تن به کوره هایی کمتر از  60  متر نیاز است .

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه بررسی خنک کن های گریت کولر کلینکر در صنعت سیمان. فرمت فایل: WORD ...دانلود پایان نامه خنک کن های گریت کولر کلینکر در صنعت سیمان
پروژه بررسی دستگاه EGR

پروژه بررسی دستگاه EGR

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی دستگاه EGR
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 54
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
- EGR چیست ؟
EGR مخفف کلمات لاتین زیر می باشد :
Exhaust Gas Recirculation
و به معنای بازگشت یا چرخش مجدد گازهای خروجی اگزوز می باشد. در حقیقت سیستمی است که سبب بازگشت مقداری از گازهای اگزوز٬ به داخل موتور و محفظه سیلندر می شود.
1-1- EGR چه سودی دارد :
همان طور که می دانید با روشن شدن موتور و شروع به کار اتومبیل٬ از خروجی موتور یا همان اگزوز گازهای آلاینده ای وارد اتمسفر می شوند و هر چقدر هم که موتور با شرایط ایده آل کار کند باز هم حجم زیادی از این گازها وارد محیط اطراف می شوند٬ که شامل دی اکسید کربن(CO2)مونو اکسید کربن(CO)و اکسیدهای نیتروژن(NOx) هستند.
در این بین اکسیدهای نیتروژن از خطرناک ترین گازهای آلوده کننده محیط زیست به شمار می آیند و البته فقط در دماهای بسیار بالا قابلیت تولید دارند و مرز حرارتی تولید این اکسیدها حدود ۲۵۰۰ درجه سانتی گراد می باشد . مسلم است که با گذشت زمان و کار کردن موتور دمای اتاقک احتراق بالا و بالاتر رفته و خصوصا در شرایط تحت بار٬ از مرز ۲۵۰۰ درجه نیز می گذرد و سبب تولید حجم قابل توجهی از اکسیدهای نیتروژن می شود که به راحتی وارد فضای اطراف می شوند. سیستم egr با وارد کردن درصدی(حدود ۵ تا ۱۰ درصد) از گاز خروجی موتور-که شامل حجم زیادی دی اکسید کربن می باشد-به منیفولد ورودی و از آن جا به داخل محفظه انفجار٬ سبب کاهش دمای آن شده و آن را زیر ۲۵۰۰ درجه نگاه می دارد. پس با این روش به راحتی تولید اکسیدهای خطرناک نیتروژن را کنترل نموده و به عدم آلودگی محیط زیست کمک شایانی می نماید.
اما این کاهش دما چگونه صورت می گیرد : همان طور که می دانید هر چقدر حجم مخلوط سوخت و هوا در سیلندر٬ یا به عبارت دیگر حجم محفظه احتراق بیش تر باشد انفجار بزرگ تری صورت گرفته و گازهای بیش تری تولید شده و دما بالاتر می رود.  پس اگر بتوان حجم محفظه احتراق را به روشی کوچک کرد  دما کمتر بالا می رود این کار در سیستم EGR با وارد کردن مقداری گاز سوخته موتور که بیش تر شامل CO2 است٬ انجام می شود و حجم موثر محفظه را اندکی کاهش داده و سبب کنترل دما می شود. در ضمن اندکی CO ورودی نیز امکان ترکیب مجدد تبدیل شدن به CO2 را می یابند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

پروژه دات کامدانلود پروژه طراحی توربین های پلتن; دانلود پروژه ایجاد شبکه اجتماعی علمی و بومیدانلود تحقیق|منابع استخدامی ...تحقیق رایگان ,تحقیق مدیریت,نمونه ..پروژه بررسی دستگاه EGR - مقالات,پایان نامه و پروژه دانشجویی.
پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع

پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی کمپرسورهای با رینگ مایع
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 98
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
این کمپرسورها شامل یک محور مدور با چندین تیغه بوده که در داخل یک پوسته بیضی شکل می گردند. قسمتی از این پوسته توسط مایعی که معمولا آب می باشد پر می شود. هنگامیکه محور می گردد، تیغه ها به شکل یک تعدادی سطل در می آیند. در هنگام چرخش محور ، سطلهای ایجاد شده توسط پره ها، مایع را به همراه روتور حمل می کنند. چون سیال در محیط پوسته ادامه مسیر می دهد، سیال متناوبا فضای بین تیغه ها را پر و خالی می کند. هنگامیکه سیال این فضا را ترک می کند، گاز از دهانه ی ورودی به داخل محفظه محور کشیده می شود. در حالیکه محور به گردش خود ادامه می دهد،سیال به داخل محفظه محور برگشته و حجم داخل محفظه کاهش می یابد. در هنگامیکه حجم کاهش یافت آنگاه فشار گاز افزایش می یابد. در هنگامیکه محفظه محور از جلوی دهانه خروجی عبور می کند، گاز فشرده شده به داخل یک جداکننده مایع/گاز ریخته شده و سپس از آنجا به داخل سیستم فرآیند فرستاده می شود. در شکل 2-5 یک نمونه کمپرسور رینگ مایع نشان داده شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال

پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی، تحقیقات دینامیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم‏های تعلیق فعال و نیمه فعال
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 82
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
از همان روزهای اولیه ساخت اتومبیل و حتی قبل از آن ، در زمانی که اسب‏ها گاری را می‏کشیدند ، به خوبی معلوم و مشخص بود که ناهمواری‏های سطح جاده برای مسافران نامناسب است و باید این ناهمواری‏ها و مسافران از یکدیگر جدا می شدند.
این جداسازی خیلی بیشتر از یک مسئله فقط درباره راحتی است. دست اندازهای پی در پی و گودال‏های سطح جاده که سبب تکان خوردن و وارد شدن یک‏سری نیرو‏های عمودی به اتومبیل می شوند با افزایش نسبی سرعت اتومبیل نیز تغییر می کنند. با سرعت‏های بالایی که امروزه به آنها دسترسی داریم، مجموع این ضربات متوالی برای مسافران و همچنین قطعات و قسمتهای مکانیکی اتومبیل تحمل ناپذیر خواهند بود. در ضمن این تکانها مشکلاتی را برای کنترل اتومبیل نیز ایجاد می کند.در نتیجه ، یک نیروی کششی میانی بین بدنه و چرخها وجود خواهد داشت.
لرزش‏های پی در پی بدنه خودرو سبب خستگی راننده  و سرنشینان می‏شود. در پی آن کارایی و بازدهی رانندگی و عمر مفید خودرو کاهش یافته و سلامتی انسان به خطر می‏افتد، بنابراین مدل‏سازی مود سواری خودرو به‏سازی پاسخ لرزشی آن با بهره از میراینده‏های ارتعاشی از دیدگاه‏های مهم در طراحی خودرو بوده که آسایش سرنشین، افزایش دوام خودرو، ایمنی و افزایش کنترل خودرو را به دنبال دارد.
خاصیت میرایش ارتعاشات لرزش‏ها و رفع بعضی از اغتشاشات حرکت در خودرو و حفظ بعضی ویژگی‏های مناسب جهت ایمنی، از ویژگی‏های مناسب مکانیکی است که انجام آن با یک وسیله مکانیکی امکان‏پذیر است. مجموعه مشخصی که فراهم‏گر هدف بالاست، سیستم تعلیق نام دارد. این مجموعه قلمرو وسیعی را با خواص و وظایف متفاوت در بردارد.
نقش سیستم تعلیق در خودرو مهار چرخ در فضا (در سه راستای X وY و Z ) و فراهم کردن حرکات خطی و زاویه‏ای مناسب آن است. نیز چرخ‏ها را به صورت تکیه‏گاهی امن در زیر خودرو نگاه می‏دارد به گونه‏ای که چرخ‏ها توان مهار سازی نیروهای اعمالی به خودرو (گرانش، گریز از مرکز، نیروهای رانشی و ترمزی و ... ) را داشته باشند. ویژگی‏های سختی و میرایی تعلیق بایستی چنان برگزیده شوند که پایداری و آسایش خودرو تأمین گردد.
برای پی بردن به جایگاه سیستم تعلیق، خودرو را در سه حالت زیر در نظر می‏گیریم :
•بی تعلیق : بدون سیستم تعلیق، تایر و بدنه معلق می‏باشند در نتیجه هر ناهمواری در سطح جاده، به سرنشینان خودرو منقل خواهد شد.
•با تعلیق و بی لرزه‏گیر:‌ در این حالت تایر به زمین چسبیده ولی بدنه معلق می‏باشد. در نتیجه بدنه خودرو به طور مداوم به بالا و پایین نوسان می‏کند.
•با تعلیق و با لرزه‏گیر : در این حالت تایر و بدنه به زمین چسبیده است و لرزه‏گیر، نوسانات فنر را دفع می‏نماید؛ چرخ‏ها به راحتی به بالا و پایین حرکت کرده و پایداری، اطمینان و راحتی خودرو را در پی خواهد داشت.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پروژه بررسی سیستم های ایمنی خودرو

پروژه بررسی سیستم های ایمنی خودرو

دسته: تحقیقات خودرو
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 253
_______________________________________________
مقدمه:
با پیشرفت تکنولوژی و صنعت در زمینه های مختلف ،شاید بتوان گفت صنعت خودرو یکی از مواردی می باشد که پیشرفت های قابل توجهی نموده است، چرا که این صنعت به دلبل ویژگی های خاص و هدف آن که در درجه اول ایجاد آسایش و ایمنی برای سرنشینان خودرو است، همواره سعی نموده از جدیدترین تکنولوژی ها در قسمت های مختلف خودرو بهره مند شود.خصوصا تکنولوژی هایی که ضریب ایمنی و آسایش سرنشینان آن را افزایش دهد.
علاوه بر این شاید بتوان گفت علاوه بر این به دلیل تاثیر پذیری قابل توجهی که مجوع قطعات مختلف خودرو بر روی هم دارند.یکی از ویژگی های دیگر این صنعت ایجاد هماهنگی بین سیستم های مختلف  این می باشد.به عنوان مثال تاثیرپذیری سیتسم های کم ولتاژ الکتریکی مانند سیستم رادیوی در برابر سیستم جرقه زنی که دارای ولتاژ بالای Ac می باشد. در این پروژه سعی شده است  در مورد سیستم های ایمنی که نقش اساسی در ایمنی خودرو و رفاه سرنشینان ایفا می کند بررسی گردد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
پروژه بررسی موتور های هیدروژنی و CNG سوز

پروژه بررسی موتور های هیدروژنی و CNG سوز

دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 90
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
اهداف
- خصوصیات احتراقی هیدروژن که مربوط می شود به استفاده اش به عنوان یک سوخت احتراقی.
- نسبت هوا به سوخت مخلوطهای هیدروژن و چگونگی مقایسه آن با دیگر سوخت ها.
- انواع مشکلات خود اشتعالی که در موتورهای هیدروژنی اتفاق می افتد.
- انواع سیستم های جرقه که ممکن است با موتورهای احتراق داخلی هیدروژنی استفاده شود.
- نتایج تهویه محفظه لنگ که به هیدروژن مورد استفاده در یک موتور احتراق داخلی وابسته است.
- بازده حرارتی موتور هیدروژنی.
- انواع آلودگی هایی که با موتور هیدروژنی همراه هستند.
- قدرت خروجی موتور هیدروژنی.
- تاثیر مخلوط شدن هیدروژن با دیگر سوخت های هیدروکربوری.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


پروژه و مقاله و پایان نامه مکانیک- خودرو - موتور های هیدروژنی و CNG سوزدانلود پایان نامه موتور های هیدروژنی و CNG سوز - موتورهای هیدروژنی
پروژه محاسبات بار گرمایش گلخانه

پروژه محاسبات بار گرمایش گلخانه

دسته: تحقیقات مکانیکی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 111
_______________________________________________
بخشی از مقدمه:
1-1- تعریف گلخانه :
گلخانه یا greenhouse به فضای محدود اطلاق می شود که قابلیت کنترل شرایط محیطی مناسب را برای رشد گیاهان از نواحی مختلف در طی فصول مختلف یک سال داشته باشد . طبق این تعریف از جمله عملکرد گلخانه فراهم کردن شرلیط محیطی لازم و مورد نیاز محصولی معین است. 
1-2- تقسیم بندی گلخانه ها : 
از نظر شکل : 1- گلخانه های یک طرفه 2- گلخانه های نیمه دوطرفه 3- گلخانه آ شکل A- shaped)  4)گلخانه های جوی پشته ای  5- گلخانه های نیم استوانه ای کوانست  (Quonset )  
از نظر ساختار جدا یا متصل بودن : 1- گلخانه های تک واحدی 2- گلخانه های چند واحدی (متطل به هم  از نظر دما : 1- گلخانه سرد 2- گلخانه نیمه گرم 3- گلخانه گرم 4- گلخانه گرم و مرطوب

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پایان نامه محاسبات بار گرمایش گلخانه
۰ دیدگاه  greenhouse اثر گلخانه ای بار گرمایش پروژه دانشگاهی کوانست گرمایش گلخانه گلخانه تک واحدی گلخانه جوی پشته ای گلخانه نیم استوانه ای گلخانه چند واحدی

ترجمه مقاله جایگاه مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی

عنوان انگلیسی مقاله: The value of human resource management for organizational performance
عنوان فارسی مقاله: ارزش و جایگاه مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
همه بخش های اجرایی ترجیح می دهند که عملکرد سازمانی خودشان را درسطح بهتری مشاهده کنند و تحقیقیات زیادی را بر روی ابزاری که به آنها در این مسیر کمک می کند انجام دهند. در طول دهه های اخیر، مدیران منابع انسانی بر این عقیده بودند که وظایف آنها عملکرد سازمانی را بالا می برد. این مباحثه با یک تردید در بخش اجرایی بوده است، که آیا اختصاص مبالغ هنگفت به منابع انسانی سرمایه گذاری خوبی است. ده ها مطالعه این موضوع را مورد آزمایش قرار دادند، اما نتایج متناقض آنها هیچ نتیجه ای را به همراه نداشت. برای حل این سوال جدلی و قدیمی – آیا مدیریت منابع انسانی برای عملکرد سازمانی اهمیت دارد؟- ما مدارک در دسترس را بررسی کردیم. بر اساس اطلاعاتی از 19000 سازمان، ما به این نتیجه رسیدیم که مدیریت منابع انسانی ارزش های چشمگیری را برای سازمان به همراه دارد. علاوه بر این، ارزش افزوده موقعی دارای قدرت بالا می باشد که سیستم های منابع انسانی به جای عملکردهای فردی مورد تاکید بوده ، و زمانی که تصمیمات مدیریت منابع در پیوند با استراتژی ، و در میان شرکت های تولیدی باشد.
1- از پرسنل تا منابع انسانی:
در طول دهه 1970 و اوایل 1980،حرکتی در شرکت ها شروع شد که واحدهای پرسنلی به واحدها منابع انسانی تغییر نام یافت.این تغییر تاکیدش بر این است که منابع انسانی دارایی های مهمی می باشند، نه فقط اجزایی می باشند که در موقعیت ها قرار می گیرند.این همچنین این شناخت را ایجاد کرد که سازمانها نباید به کارمندان به عنوان یک هزینه نگاه کنند بلکه به آنها به عنوان یک منبع حیاتی از منافع و مزایا نگاه کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پروژه بررسی سیستم غبار زدایی صنعتی

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی سیستم غبار زدایی صنعتی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 52
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
تئوری فیلتراسیون
در تئوری فیلتراسیون با دو گروه ذرات مواجه هستیم. یک گروه از آنها، ذرات درشت که دارای وزن بیشتری بوده و سنگین تر هستند و گروه دیگر، ذرات ریزتری که دارای وزن کمتری بوده و سبک تر هستند. با این توضیح جریان هوای توام با غبار ورودی را مورد بررسی قرار می دهیم .در ابتدا بعد از ورود هوای توام با غبار به داخل فیلتر بنا به فیزیک بدنه سرعت هوا کاهش یافته و در حین این کاهش سرعت ، ذرات سنگین به درون هاپر سقوط می کنند (درصد کمی از ذرات به این صورت غبارگیری می شوند) . سپس سایر ذرات به سطوح کیسه ها برخورد کرده و می چسبند. در شروع که سطوح کیسه ها عاری از هر گونه غبار هستند، ذرات غبار به الیافت کیسه ها چسبیده و به تدریج و به مرور زمان و جمع شدن ذرات بر روی هم، توده ای از غبار تشکیل می شود که ایجاد کیک غبار می نماید. کیک غبار یکی از عوامل تاثیر گذار ومهم بر راندمان جذب ذرات می باشد خصوصا در مورد فیلتر هایی که در آنها از پارچه های بافته شده استفاده شده است .پس در یک سیستم فیلتر فابریک جریان گاز مملو از ذرات، از خلال یک سری رشته بافته شده عبور می نمایند، سپس ذرات در این رشته ها باقی می مانندو گاز بدون ذره عبور می کنند. ذرات کوچک در ابتدا در اثر برخورد مستقیم، اثر اینرسی، نفوذ، جاذبه الکتروستاتیکی و ته نشینی گرانشی، در رشته ها باقی می مانند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

دانلود پایان نامه بررسی دستگاه تراش

پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
دسته: تحقیقات مکانیکی
عنوان کامل: پروژه بررسی دستگاه های تراش
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 45
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
ماشین های ابزار متواتی برای ایجاد اشکال مختلف در قطعه کار وجود دارد.ماشین های تراش که برای تولید سطوح گرد داخلی و خارجی در قطعات مورد استفاده قرار می گیرند از این جمله اند.دستگاه تراش در صنعت به عنوان دستگاه تراش در بین ماشین های ابزار معروف است.ماشین های تراش بسیاری در صنعت وجود دارند که همگی زیر مجموعه دستگاه تراش محسوب می شوند.گروه ماشین های تراش در صنعت برای تولید قطعاتی که برای تولید یک یا چند سطح استوانه ای داخلی یا خارجی هستند،مورد استفاده قرار می گیرند.در ماشین های تراش قطعه کار حرکت دورانی داشته و ابزار نسبت به قطعه حرکت خطی دارد.به همین علت تراش کاری را به عنوان ماشین کاری دوار معرفی می کنند.تمام ماشین های دوار که در آنهاقطعه کار حرکت دورانی دارد از اصول دستگاه تراش پیروی کرده و جزو خانواده ی دستگاه های تراش محسوب می شوند.هرچند که دستگاه تراش برای تولید قطعات استوانه ای به کار می رود،می توان از آن برای ایجاد سطوح تخت و سوراخ کاری نیز استفاده کرد.با به کارگیری تجهیزات خاص،دستگاه تراش می تواند برای تولید سایر انواع سطوح،پیچ تراشی و ایجاد شیار روی قطعات مورد استفاده قرار گیرد وبا کمی مهارت می توان تقریبا هر قطعه ی کاری را با دستگاه تراش ماشین کاری کرد.اندازه ی این قطعات از پیچ های بسیار ریز مورد استفاده در قاب عینک تا غلطک های دستگاه نورد ولوله ی تفنگ ها متغیر است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
ترجمه مقاله تصمیمات مالی در مدیریت مالی و حسابداری

ترجمه مقاله تصمیمات مالی در مدیریت مالی و حسابداری

عنوان انگلیسی مقاله: Multicriteria decision aid in financial management and accounting
عنوان فارسی مقاله: تصمیات کمکی چند ضابطه ای در مدیریت مالی و حسابداری
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تصمیمات مالی یک سازمان معمولا در شرایط مطلوب مد نظر قرار می گیرد. در ارتباط با دوره بلند مدت، تصمیماتی مربوط به تخصیص بهینه سرمایه و تصمیمات مربوط  به ساختارهای مالی بهینه وجود دارد. در موارد کوتاه مدت، این تصمیمات در ارتباط با بهینه سازی سهام، وجه نقد، حساب های دریافتی و بدهی های جاری و غیره وجود دارد. نظریه مالی به تجزیه و تحلیل این تصمیمات، اساسا از نقطه نظرات حد مطلوب می پردازد. ویژگی های مطلوب چنین تصمیماتی، محققان را به این سمت می کشاند تا تاکتیک های تحقیق عملیاتی  را برای حل مسائلی که مرتبط با چنین تصمیماتی می باشد، مطرح کند. این مقاله به بررسی سهم تحلیل های چند ضابطه ای در حل مشکلات مربوط به تصمیم گیری های مالی در شرایط واقعی،  می پردازد. این مقاله همچنین کتاب های گسترده مرتبط با این موضوع  را مد نظر قرار می دهد باشد.
تصمیمات مالی مربوط به یک اداره ( مانند موسسات، بانک ها و شرکت های بیمه ) معمولا در شرایط مطلوب در نظر گرفته می شود. در ارتباط با موارد شرکتی و برای یک دوره بلند مدت، دو نوع تصمیم در این زمینه گرفته می شود : تصمیمات مربوط به اختصاص حد مطلوب سرمایه، و تصمیمات مربوط به ساختارهای مالی بهینه.به طور مختصر، این تصمیمات اساسا در ارتباط با مدیریت سرمایه در گردش بوده و آن ها به بهینه سازی سهام، موجودی نقدی، حساب های دریافتی و وام های کوتاه مدت اشاره دارند. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

  مقاله ترجمه شده  دانلود مقاله ترجمه شده  حسابداری   حسابداری مدیریت  مقاله حسابداری مالی  دانلود ترجمه مقاله حسابداری   دانلود مقاله حسابداری  مقاله آماده ترجمه شده  حسابداری در حوزه صنعت  حسابداری در حوزه انرژی   مقاله مدیریت صنعتی  2014  word
ترجمه مقاله قوانین حسابداری مرتبط با بازده کار

ترجمه مقاله قوانین حسابداری مرتبط با بازده کار

عنوان انگلیسی مقاله: Rules as Payoff Functions
عنوان فارسی مقاله: قوانین حسابداری مرتبط با بازده کار
دسته: حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اگر قوانین از نقطه نظر اخلاقی اقتصادی و شخصی، به جای اخلاق اجتماعی مد نظر قرار گیرند، آن ها به عنوان محدودیت هایی بر روی مجموعه فرصت های افراد نبوده، بلکه بر مبنای نتیجه یا تابع هزینه می باشد. تخلف از این قوانین هزینه هایی را تحمیل می کند. بنابراین تصمیمات اقتصادی شامل انتخاب گزینه ای می باشد که سود خالص حداکثری را، بعد از محاسبه هزینه تخلف، ایجاد می کند. در این چارچوب، قوانین گزینه های دیگر را از مجموعه های احتمالی مستثنی نمی کنند. آن ها صرفا گزینه های کم و بیش جذابی را نسبت به موارد دیگر با ضمیمه کردن مزایا یا هزینه ، ارائه می دهند. هزینه تخلفات نسبتا بالا تمام عوامل را تحریک می کند تا گزینه های غیرقانونی را کنار بگذارند، و دارای تاثیر نهایی مشابهی می باشد به گونه ای که این گزینه ها از مجموعه احتمالی فعالیت ها مستثنی می گردند.
تحلیل اقتصادی از قوانین در نتیجه این فرضیه می باشد که قوانین بازدهی مرتبط به راهکارهای مختلف را تغییر می دهد. برای مثال مانع قتل عمد نمی گردد. اگر فردی مرتکب به قتل شود، قانون مشخص می کند که احتمالا مجازات خاصی مد نظر قرار می گیرد. از نقطه نظر اقتصادی، مشکل قانون گذاری تجزیه و تحلیل عواقب مختلف مجازات های تعیین شده برای رفتار و سپس انتخاب برنامه ای که مناسب ترین الگو را برای آن رفتار ارائه دهد، توسط افراد منطقی که این برنامه ریزی ها را انجام می دهند، می باشد. اقتصاددانان تنها می توانند به تعیین نوع رفتارهایی بپردازند که افراد در طرح های مجازات مختلف مشارکت دارند بسیاری از این طرح های احتمالی رفتار که مورد نظر جامعه می باشد، قضاوت ارزشمندی است که در خارج از قلمرو علم اقتصاد قرار دارد. 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 ترجمه قوانین حسابداری مرتبط با بازده کار, ترجمه مقاله قوانین حسابداری, ترجمه مقاله قوانین حسابداری مرتبط با بازده کار, قوانین حسابداری مرتبط با بازده کار, مرتبط با بازده کار, مقاله قوانین حسابداری مرتبط با بازده کار

تماس با ما