پروژه آشنایی و ساخت یک سیستم سرمایش جذبی,دانلود پروژه ساخت یک سیستم سرمایش جذبی,پروژه تئوری تبرید جذبی,پروژه تبرید و سردخانه,دانلود پروژه مکانیک,دانلود پروژه آماده مکانیک,
 خرید پروژه
عنوان فارسی مقاله و خرید: 0d9f3-icon-download27برای خرید و دانلودپروژه  آماده بافرمت : WORD (قابل ویرایش)،  کلیک کنید.
لیست فهرست پروژه:

پروژه آشنایی و ساخت یک سیستم سرمایش جذبی.

 
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: ساخت و بهره برداری ازیک سیستم سرمایش جذبی
دسته: فنی مهندسی
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 130
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
ماشین جذبی و کاربردهای آن
در سال 1777 یعنی بیش از 200 سال پیش یک فرانسوی به نام «نایرن» (Nairne)تئوری تبرید جذبی را ارائه کرد. در سال 1860 اولین چیلر جذبی که با آمونیاک و آب کار می کرد ساخته شد. در سال 1945 اولین چیلر جذبی به وسیله کمپانی «کریر» به فروش رسید. چیلر جذبی سرگذشتی طولانی دارد، اما در دنیا چندان نام آور نیست. شاید درک این مطلب که ماشینی بتواند با استفاده از بخار آب یا سوختن سوخت آب سرد تولید کند کمی مشکل باشد! [1] اما هم اکنون در دنیا به دلیل استفاده از منابع جدید انرژی (گاز، نور خورشید و …) استفاده ناچیز انرژی برق و عدم استفاده از مبردهای مخرب لایه ازن به این ماشین توجه خاصی شده است.
1-1-1- مفاهیم و اصول (1)
تئوری ماشین جذبی از مفهوم «افزایش نقطه جوش»
 (Boiling point increase)گرفته شده است. زمانی که یک مول از محلولی با یک لیتر آب مخلوط شود نقطه جوش در حدود    افزایش می یابد. آب خالص در شرایط استاندارد در   می جوشد، اما وقتی که چند مول از محلولی به آب افزوده شود نقطه جوش آن چند درجه زیاد خواهد شد. این مطلب که در دبیرستان آموزش داده شده برای چیلر جذبی مورد استفاده قرار گرفته است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
 
دانلود پایان نامه مکانیک,دانلود پایان نامه سیستم سرمایش جذبی,دانلود پایان نامه تبرید,