دانلود رایگان مقاله انگلیسی + خرید ترجمه فارسی
عنوان فارسی مقاله+دانلود: 0d9f3-icon-download27برای خرید و دانلود ترجمه فارسی آماده با  فرمت word  با قابلیت ویرایش،  کلیک کنید.
 
عنوان انگلیسی مقاله+دانلود: 0d9f3-icon-download27برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی با فرمت pdf  کلیک نمایید.
Apple’s philosophy, from the original Macintosh in 1984 to the iPad

ترجمه مقاله فلسفه شرکت اپل از محصولات اولیه مکین تاش تا آی پد.

عنوان انگلیسی مقاله: Apple’s philosophy, from the original Macintosh in 1984 to the iPad
عنوان فارسی مقاله: فلسفه اپل، از محصولات اولیه مکین تاش در سال 1948 تا تولید آیپاد (ای پد)
دسته: کامپیوتر و فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شخصیتش در محصولاتی که تولید می کرد، منعکس می شد. همانند فلسفه اصلی شرکت اپل از سیستم اصلی مکینتاش در سال 1984 تا ایپاد نسل بعدی، که یکپارچگی به هم پیوسته نرم افزار و سخت افزار می باشد، این ها مواردی هستند که توسط استیو جاب مورد بررسی قرار گرفتند. اشتیاق، کمال گرایی، روحیه، ارزوها، هنرمندی، جادو و وسواس برای کنترل، به طور یکپارچه ای در ارتباط با روش او برای کسب و کار و محصولاتی بود که حاصل می شدند. نظریه میدانی یکپارچه که باعث پیوند شخصیت و محصولات تولید شده توسط  جاب می شود به دنبال یکی از برجسته ترین خصوصیاتش آغاز می گردد: یعنی انرژی او. سکوت او همانند حرف زدن بی پروایش سوزاننده بود، او یاد گرفته بود بدون چشمک زدن به چیزی خیره بماند. گاهی اوقات شدت انرژی او از نقطه نظر اشتیاق به کامپیوتر بسیار زیاد بود همانند زمانی که با تمام وجودش به توصیف موسیقی باب دیلان می پرداخت و محصولاتی که او در آن زمان از آن پرده برداری می کرد شگفت انگیز ترین چیزی بود که شرکت اپل تا به حال ساخته بود. در زمان های دیگر، به ویژه زمانی که او تهدیداتی را از گوگل یا مایکروسافت که شرکت اپل را متهم به تقلب می کردند، بسیار بر افروخته می شد.
اشتیاقش نظریه دوگانه ای از جهان را مطرح می کرد. همکارانش به او قهرمان/ کله گنده دوشخصیته می نامیدند. گاهی اوقات در یک روز او همانند یک فرد یا فرد دیگری به نظر می رسید. محصولات، ایده هایش حتی به همین شکل بود: گاهی اوقات به بهترین شکل، و گاهی بدتر، مخرب و یا غیر قابل خوردن بوده اند. در نتیجه نقایصی که در کارش ایجاد می شد منجر به پرخاش او می شد. خراش بر روی یک قطعه فلز، کج بودن سر یک پیچ، سایه آبی رنگ بر روی جعبه، حساسیت صفحه هدایت کننده- او تمام این موارد را بسیار منزجر کننده معرفی می کرد تا زمانی که او ناگهان تمام آن ها را کامل خطاب می کرد (بعد از رسیدن به موفقیت). او خودش را یک هنرمند می دانست و او خلق و خوی افراد دیگر را به شوخی می گرفت. تلاش او برای کامل بودن منجر به ایجاد وسواسی برای شرکت شده بود تا کنترل کاملی در ارتباط با تمام محصولاتی که شرکت اپل تولید می کند داشته باشد. او زمانی که نرم افزار شرکت اپل  بر روی سخت افزارهای بدرد نخور شرکت های دیگر اجرا می شدند بسیار عصبانی و حالش بد می شد. او همچنین نسبت به برتامه های کاربردی تایید نشده یا محتواهایی که کامل بودن ایزارهای شرکت اپل را خدشه دار می کرد، حساسیت داشت.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید