عنوان انگلیسی مقاله: The role of communication and management support in a laen manufacturing implementation
عنوان فارسی مقاله: نقش ارتباطات و پشتیبانی مدیریت در پیاده سازی تولید ناب
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف - هدف این پژوهش بررسی نقش پشتیبانی مدیریت در پیاده سازی تولید ناب می باشد. بعلاوه اثر ارتباطات سازمانی بر تولید ناب نیز بررسی می شود.
طراحی/متدلوژی/رویکرد: برای مطالعه ارتباط بین پشتیبانی مدیریت، ارتباطات سازمانی و پیاده سازی سیستم تولید ناب از روشی کیفی استفاده شد. این مطالعه به صورت موردی در یک شرکت تولیدی الکترونیکی در شمال غربی ایالات متحده آمریکا انجام گرفت. داده های پژوهش در یک دوره ی بیش از سه ماه جمع آوری شدند. سپس داده ها با استفاده از طرح کدگذاری تکاملی رمزگذاری شده و تحلیل ها بر روی مجموعه داده ها انجام شد.
یافته ها: شواهد برای حمایت از فرضیه نشان داد که پشتیبانی مدیریت نقش محرکی در پیاده سازی تولید ناب ایفا میکند. پشتیبانی مدیریت بر پیاده سازی تولید ناب به دو صورت منفی و مثبت اثرگذار است. همچنین یافته های تحقیق نشان داد پشتیبانی در حد متوسط برای بهبود ارتباطات سازمانی با تولید ناب ارتباط دارد.
محدودیت ها/ اشارات تحقیق: سازمان مورد مطالعه در مراحل ابتدائی پیاده سازی کارکردهای تولید ناب بود. در تحقیقات آینده بایستی سازمان هایی را مطالعه نمود که مدت زمان بیشتری از پیاده سازی تولید ناب در آنها سپری شده است.
اشارات کاربردی: یافته های تحقیق نشان داد، پشتیبانی مدیریت و ارتباط متغیرهایی مهم در پیاده سازی تولید ناب محسوب می شوند. بعلاوه شواهدی وجود دارد که این متغیرها نه تنها در پیاده سازی کارکردها و اصول تولید ناب حیاتی می باشند، بلکه در برنامه ریزی پیشرفته و توسعه تلاش های رهبران سازمانی نیز موثرند.
اصالت/ ارزش تحقیق: این تحقیق شواهد تجربی برای نقش پشتیبانی مدیریت و ارتباطات در پیاده سازی تولید ناب سازمانی فراهم می آورد. یافته ها بر اهمیت مطالعه پدیده های سازمانی در دنیای واقعی تأکید دارند. یک نتیجه که از متدلوژی تحقیق حاصل شد، نتایج مثبت و منفی بود. طراحی تحقیق امکان کشف مجموعه پیچیده ای از روابط بین متغیرهای اجتماعی- فرهنگی و تلاش سازمانی برای بهبود عملکرد از طریق پیاده سازی کارکردهای ناب فراهم آورد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید