عنوان انگلیسی مقاله: Implementation of enterprise resource planning systems in the Cypriot industry
عنوان فارسی مقاله: پیادهسازی سیستمهای برنامه ریزی منابع سازمانی در شرکتی در قبرس
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 11
لینک دریافت رایگان نسخه انگلیسی مقاله: دانلود
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- هدف این مقاله بررسی عملکرد دو شرکت بزرگ قبرسی است که اخیراً سیستم های برنامه  ریزی منابع انسانی (ERP) را در تلاش برای دستیابی به برتری رقابتی و افزایش سهم بازار معرفی نموده است.
طراحی/متدولوژی/رویکرد- این مقاله مبتنی بر داده هایی است که ازطریق مصاحبه های فردی با مدیران ارشد دو شرکت گردآوری شده است.
یافته ها- هر دو شرکت از جمله اولین سازمان هایی در قبرس هستند که سیستم های برنامه ریزی منابع انسانی (ERP) را پیاده سازی نموده اند و درنتیجه یک رابط برای مدیریت تمامی عملیات-هایشان در اختیار دارند- یعنی از ورود سفارشهای فروش گرفته تا هماهنگی حمل و خدمات پس از فروش به مشتری. سیستم جدید منافع قابل توجهی را برای دو شرکت در تولید و هم در دیگر کارکردهای عملیاتی دربر داشته است.
کاربردهای عملی- پیشنهادات متعددی برای دیگر شرکت های قبرسی که پیاده سازی سیستم-هایERP‌ را درنظر دارند صورت گرفته است بطوریکه می توانند به حداکثر منافع از قبل پذیرش این سیستم ها دست یابند.
اصالت/ارزش- این مقاله برای اولین بار بررسی کرده است که چگونه دو شرکت قبرسی سیستم هایERP را پیاده سازی نموده اند و شباهت ها و تفاوت های میان این دو پیاده سازی، و منافعی که این سیستم ها برای این دو شرکت دربر دارند، مورد ارزیابی قرار داده اند.
نوع مقاله: مقاله تحقیقاتی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید