گزارش کارآموزی پرس ها و برش ها در شرکت ایران خودرو,دانلود گزارش کارآموزی شرکت ایران خودرو,دانلود گزارش کارآموزی آماده مکانیک,دانلود گزارش کارآموزی مکانیک,دانلود گزارش کارآموزی مهندسی مکانیک,دانلود گزارش کارآموزی آشنایی با پرسها و نحوه عملکرد آنها,
 
 خرید پروژه
عنوان فارسی مقاله و خرید: 0d9f3-icon-download27برای خرید و دانلودپروژه  آماده بافرمت : WORD (قابل ویرایش)،  کلیک کنید.
لیست فهرست پروژه:

گزارش کارآموزی پرس ها و برش ها در شرکت ایران خودرو.

 
عنوان کارآموزی: آشنایی با پرسها و نحوه عملکرد آنها
محل کارآموزی: مدیریت برش و پرس شرکت ایران خودرو
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 38
________________________________________________________
بخشی از گزارش:
مدیریت برش و پرس یکی از مدیریتهایی است که زیر نظر معاونت سواری سازی ایران خودرو فعالیت می کند . برش و پرس در حال حاضر ازنظر تناژ، ابعاد تعداد پرس بزرگترین مجتمع پرسکاری در ایران می باشد. این مجموعه توانایی آنرا داده که برای 150/000 دستگاه سواری ، 5000 دستگاه مینی بوس و 3000 دستگاه اتوبوس قطعه تولید کند. قطعات این مجموعه توسط قالب ، پرس و ماشین آلات مخصوص تولید می شوند. تولید قطعات براساس مدارک فنی «استانداردهای تعریف شده انجام می شود و بدون مدارک فنی و اطلاعات کافی قطعه ای تولید نمی شود. دراین مدیریت جمعا 4027 نغه پرسنل رسمی ، قراردادی و پیمانکاری فعالیت دارند.
واحدهای تولیدی این مدیریت عبارتند از :
1-سالن پرس غربی (سالن جدید):
این سالن در سال 1355 راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت . تعداد 25 دستگاه پرس موجود در این سالن مکانیکی میان سه دستگاه وبل اکشن و بقیه سینگل می باشند . که قطعات روکار (gaco ) ،خودروسواری را تولید می کنند. کلیة قطعات روکار پیکان ، Face در این زمان تولید می شود و در حال حاضر قطعات روکار پژوپرشیی نیز به این مجموعه اضافه شده است . این سالن دارای سه خط تولید همزمان می باشد . باضافه خطوط کوچکی که قطعات تقویتی و تزئینی را تولید می کنند. دراین سالن جهت حمل ضایعات از سیستم کانوا برحمل ضایعات و شوت اتوماتیک استفاده می شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید